Strona główna > techniczne > Pierwsze zmiany techniczne

Pierwsze zmiany techniczne

4 Październik 2009

Drugi dzień istnienia blogu a już pierwsze zmiany techniczne. Nie są one jakoś bardzo ważne, ale zasługują na krótkie omówienie, aby nikt nie poczuł się zdezorientowany czytając poprzedni post i konfrontując go z rzeczywistością.

Primo – zmienił się tytuł blogu. Jeszcze wczoraj jego nazwa brzmiała „Grypa666 – analizy i sprostowania„. Po namyśle jednak uznałem, że nie mam ochoty być uzależnionym – choćby tytularnie – od tego, co zrobią autorzy tamtego blogu; z tego też powodu obecna nazwa to „A/H1N1 – analizy i sprostowania„. Niewielka niby zmiana, ale daje całkiem nowe możliwości :)

Secundo – wraz ze zmianą tytułu, zmienił się i opis, z dokładnie tych samych powodów. Teraz brzmi on: „Analizujemy i prostujemy wykrzywione wiadomości nt pandemii grypy H1N1.

Tertio – Zmiany w panelu bocznym. Teraz jest mam nadzieję bardziej przejrzyście: na górze szukajka, niżej archiwum, potem Menu(które będzie sukcesywnie rozbudowywane). FlashNews został skrócony, teraz pokazuje tylko 3 najnowsze wiadomości, zamiast 5. A na samym dole chmura tagów (która już mi się przestała podobać, więc kto wie, czy nie wyleci…)  :)

Quatro – zmieniłem też kilka innych aspektów technicznych, m.in. kwestie oceniania komentarzy, lista wyrazów brzydkich…

Quinto – Powstał regulamin, ważna rzecz, zaglądajcie :)

I tak na koniec, dziś w okolicach 21 post „na temat”, ale nie przywiązujcie się do tej godziny, bo może być tak jak wczoraj… :)

