Strona główna > techniczne > Sprawy techniczne, ciąg dalszy

Sprawy techniczne, ciąg dalszy

8 października 2009

Dziś znów trochę zmian technicznych…

Po pierwsze, najbardziej widoczna zmiana – zmiana wyglądu bloga. Myślę, że przy tym już zostaniemy, wydaje się być dość przyjaznym ;)

Po drugie: co idzie za zmianą wyglądu, zmienił się układ panelu bocznego. Usunąłem pole szukarki (gdyż jest wbudowana w szablon), wyrzuciłem Menu (też w szablonie, na pasku górnym), a FlashNews jest teraz na samej górze, tuż pod archiwum, dzięki czemu najświeższe wiadomości są najlepiej widoczne.

Po trzecie, zgłosiłem stronę do kilku katalogów; jest to też powód, dla którego w Linkach pojawiły się odnośniki do Webtree i Mistrza. Ponieważ mam cały czas na uwadze przejrzystość i funkcjonalność strony odrzucałem wszelkie katalogi, które domagały się linku zwrotnego w postaci jakiegoś bądź to kody javascript, bądź to obrazka.

Co jeszcze…?

Chyba tylko tyle + oczywiście zapowiedź drugiego partu analizy I części PPP.

Kategorie:techniczne Tagi:
