Strona główna > health, media, techniczne > Żeby nie było, że bumeluję sobie… ANKIETA

Żeby nie było, że bumeluję sobie… ANKIETA

6 Listopad 2009

W rozwinięciu ANKIETA, bardzo proszę o wypełnienie :)

Wczoraj wysłałem kilka zapytań do paru polskich sieci aptecznych. Na ich podstawie (nie tylko, ale m.in.) miałem nadzieję zrobić ładny artykuł o tym, jak wygląda sytuacja w Polsce. Niestety jednak, jak do tej pory odpowiedzi doczekałem się tylko z jednej… No nic, czekam dalej, jak nie przyjdą – trudno, napiszę tekst bez nich.

W związku z planowanym przeze mnie tekstem bardzo proszę Was o pomoc, i wypełnienie krótkiej ankiety; składa się ona z 2 części:

część 1: http://webankieta.pl/ankiety/w1hpuri4hd04

część 2: http://webankieta.pl/ankiety/w1hpuriaqrju

UWAGA: w ankiecie 2 pytania: 7, 11 i 15 są błędne; proszę zaznaczyć cokolwiek tak, aby nie blokowały zakończenia ankiet.

Tymczasem parę technikaliów.

1. Wyłączyłem mechanizm, który powodował że musiałem zatwierdzać komentarze zawierające określone słowa (patrz regulamin). Powodem jest jego hm… nadgorliwość – łapał takie słowa jak np. „odsłuchuję” :)

2. Zauważyłem, iż blog pojawił się na Wykopie. Dzięki dla osoby która go wstawiła i dla tych, co wykopali. Przy okazji skorzystam perfidnie z możliwości reklamy i poproszę, abyście wykopywali :)

  1. Ejczbibi
    7 Listopad 2009 o 1:12

    A wiesz, że druga część ankiety jest walnięta? :P Pytanie 7, Boję się zarazić ś.g. – jeśli wybierzesz 9, nie możesz wybrać 9 w podpytaniu o mutacji. Podobne relacje sa między ostatnimi dwoma podpytaniami.

  2. Ejczbibi
    7 Listopad 2009 o 1:14

    To samo jest w tabeli w pytaniu 11, nie można dwa razy wybrać tej samej wartości, więc dostajesz ode mnie gamę od 3 do 10 :P

  3. Ejczbibi
    7 Listopad 2009 o 1:15

    I to samo w ostatnim pytaniu 15.

  4. Marw
    7 Listopad 2009 o 3:08

    Potwierdzam. Nie da się wypełnić poprawnie drugiej części.

  5. 7 Listopad 2009 o 12:47

    ups.
    Rzeczywiście. No, to mam pewien problem, bo żeby zedytować ankietę muszę ją zamknąć i wykasować obecne odpowiedzi :(

    Spróbuję coś pokombinować, może jakoś je zapisać…

    • Gammon No.82
      7 Listopad 2009 o 19:01

      Prawdopodobnie w tej chwili nie ma ani jednej odpowiedzi w zbiorniku. Moje próby z ankietą #2 sugerują, że nie da się jej skutecznie wypełnić.

      • 8 Listopad 2009 o 15:12

        odpowiedzi są, choć jak widzę będę musiał przy analizie zrezygnować po prostu z pytań w których zaznacza się, na ile się zgadza z danym twierdzeniem.

  1. 11 Listopad 2009 o 22:55
Możliwość komentowania jest wyłączona.
